ציוד חיוני למתגייסים: מה אתם צריכים?

התגייסות לצבא היא מאורע משמעותי! כמתגייסים לצבא, תצטרכו להכיר בין היתר את מגוון כלים והציוד שנועדו לעזור לכם בשטח. במאמר זה, נסקור את הציוד החיוני למתגייסים לצבא.

נעלי ספורט וביגוד

בראש ובראשונה, כדאי לכם לקנות זוג נעלי ספורט איכותיות כדי לספק יציבות והגנה במהלך האימונים שלכם. חפשו נעלי ספורט עם תמיכה טובה לכף הרגל, סוליה עמידה ומבנה עמיד למים אך נושם. אל תשכחו לקנות גם גרביים מנדפי זיעה כדי לשמור על הרגליים יבשות וללא שלפוחיות.

לאחר מכן כדאי לקנות גם בגדיים תרמיים , הכוללים חולצה, מכנסיים וכובע, במיוחד אם אתם הולכים להתגייס בחורף. בגדים אלו מיועדים למזג אוויר קיצוני כמו קור ואפילו חום וגם הרבה פעמים מדובר על ביגוד שהוא פונקציונאלי, עם ברכיים ומרפקים מחוזקים, כיסים רבים לאחסון, ודפוס צבע הסוואה שיעזור לכם להשתלב עם המדים שתקבלו.

תיק גב איכותי

תיק גב איכותי טוב הוא חיוני לנשיאת הציוד שלכם כשאתם בדרככם אל הבסיס הצבאי. בחרו תיק גב איכותי, עם מקום אחסון בשפע ורצועות מתכווננות להתאמה נוחה. זה גם חכם לבחור תיק עם מערכת גב איכותית בשביל לשמור על אחד האזורים החשובים ביותר בגוף – הגב.

ציוד טיפוח אישי

ציוד טיפוח אישי הוא צורך נוסף למתגייסים לצבא. קחו איתכם תיק עם דאודורנט, אריזות קטנות לשמפו וסבון, ושקית בד רב פעמית על מנת לשמור על המלוכלכת שלכם.

אולר

אולר הוא מומלץ וכדאי שיהיה חלק מהערכה של כל מתגייס. כלי קומפקטי ורב תפקודי יותר כמו כלי רב תכליתי של לדרמן, יכול לכלול מגוון תכונות, כגון פלייר, חותכי חוטים, סכין, מברגים ועוד. עיצוב ההכל כלול של אולר לדרמן הופך אותו למושלם לטיפול במגוון רחב של משימות בשטח, מחיתוך חפצים והתאמת ציוד ועד לפתיחת קופסאות שימורים וביצוע תיקוני חירום. הבנייה העמידה והעיצוב הקל הופכים אותו לתוספת שלא תסולא בפז לציוד שלכם.

לסיכום

ציוד למתגייס שמתגייסים נדרשים אליו הוא רב ופה סקרנו רק חלק קטן מאוד. עם זאת, קחו בחשבון שצה"ל לא משאיר אתכם לבד ולחלק גדול מהציוד הוא דואג לכם, אם כי לא מדובר בציוד ברמה הכי גבוהה (הריי מי רוצה להסחב עם קיטבג ישן ועתיק הביתה ומהבית לבסיס?). מה שכן, צה"ל למשל כן נותן מענק לקנות נעלי ספורט איכותיות, אם אתם לוחמים. וגם כשאתם מתגייסים צה"ל נותן לכם ערכת טיפוח בסיסית. לכן, מומלץ לקנות דווקא את הדברים שיהפכו את השירות שלכם ליותר מהנה ומקצועי, כמו אולר טוב, שעון יד איכותי ועוד.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משחקי כדורגל בחו״ל
ליגת האלופות עונת 2019/2020

הבמה הכי גדולה של הכדורגל יוצאת לדרך תודו שהתגעגעתם, תודו שגם אתם שמחים אומנם שמשחקי הליגות האירופאיות יצאו לדרך אך אתם משתוקקים לדבר האמיתי…אז הכינו את הצעיפים, את הבירות, את

רכב מסביב לעולם
בלוג
עליית המכירות של רכבים חשמליים מסביב לעולם

עליית המכוניות החשמליות ברחבי העולם היא אחת ההתפתחויות המרגשות ביותר בשנים האחרונות. כלי רכב אלו, עם אפס פליטות מציעים דרך ברת קיימא וידידותית יותר להתנייד, תוך שהם מספקים יתרונות רבים